Formular Retur
La completarea formularului de retur de mai jos, la introducerea datelor personale este necesar să menționați tipul de retur
Schimbare produs: În cazul în care doriți să schimbați produsul pentru că ați ales o mărime greșită sau din orice alt motiv, costul schimbului este, de asemenea, 20 de lei. Puteți alege să schimbați produsul cu orice alt produs de pe magazinul, fie că este mai ieftin sau mai scump. Dacă alegeți un produs mai scump, va trebui să plătiți diferența de preț + costul de schimb, iar dacă produsul ales este mai ieftin, diferența de preț vă va fi returnată.
Rambursare parțială: este destinată clienților care doresc să primească o parte din suma totală, fără a fi necesar să returneze produsul. Aceasta este o soluție convenabilă dacă decideți că produsul nu corespunde complet așteptărilor.
Rambursare totală: Dacă decideți să returnați produsul cumpărat, vă informăm că rambursarea integrală a sumei produsului se va face doar după ce acesta ajunge la sediul nostru, la adresa menționată, și este verificat pentru a confirma că este în stare corespunzătoare. Costul de transport pentru returnare va fi suportat de către client, iar expedierea coletului către noi trebuie realizată de către dumneavoastră. După recepționarea și verificarea produsului, vă vom rambursa întreaga sumă plătită pentru produs.
Dupa ce ati trimis formularul de retur , va trebui sa trimiteti colet la unul din sediile noastre din România, în Sibiu, Str. Henri Coanda nr. 12 (pentru curier: fata in fata cu ioni).
Returnările se acceptă exclusiv prin curier, conform instrucțiunilor noastre. Nu acceptăm predarea personală a produselor, indiferent de circumstanțe. Orice colet trimis fără respectarea acestei proceduri va fi refuzat.
Cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra.
NU ACCEPTAM COLETE TRIMISE PRIN POSTA ROMANA!
COLETELE TRIMISE RETUR CU RAMBURS VOR FI AUTOMAT REFUZATE.
Dacă ați primit un produs diferit față de cel pe care l-ați comandat inițial, vă rugăm să selectați produsul corect pe care l-ați comandat (așa cum apare pe AWB/documentul de transport). În acest caz, costurile legate de schimbarea produsului vor fi suportate de noi.
Numărul dumneavoastră de comandă, îl găsiți în mesajul pe care l-ați primit prin WhatsApp imediat după ce ați făcut comanda. De asemenea, acest număr se află pe eticheta AWB, așa cum arată în imaginea de mai jos. Vă rugăm să verificați aceste locuri pentru a găsi numărul de comandă.

❗Vizionați videoclipul atașat pentru instrucțiuni detaliate despre cum să schimbați mărimea unui produs sau cum să îl returnați.